Monday 11 August 2014

BAKI TAKSI - BAKUI TAXIK


Bakuban két féle taxik járnak az utakon. Az egyik egyszerű Mercsókkal, Ladákkal és Opelekből állnak, mely a tarifájuk egy útra 3-10-15 euróért. A másik verzió "londoni" lila színű taxik is járnak, ezek a mínősitett állami taxik mely a tarifájuk 8-20 eurót is elkérnek. 

DE!
Ha reptérre/reptérről mennél Taxival, akkor érdemesen London Txival menni, mert 17-20 euróért, ha nem a londonival
akkor már 50-55 euroban kerülnek majd...

Egyszerű alap szabály: 

Tilos anyósülésen ülni! 

Viszont tegnap leintettem egy "nagy bálna mercsó" taxit, nagyon meglepődtem, hogy a hátsó ülésen teli barackkal, csomagtartóban is. Sofőr rám ordíbált hogy üljem át anyósülésre... Viszik a feleségének nagy lekvárfőzés miatt. Fékezéskor nyakamba pottyogtak, pár barackot is véletlenül ráléptem sehova nem tudtam tenni a lábamat... ezzel a taxival 1 euróért vitte el engem :)



EZEK A BAKUI LILÁSÍTOTT LONDONI TAXIK:




No comments: