Monday 14 May 2012

RUBIK

True story:

Szal először március első hetében voltam egy barátomnál egy hagyományos calabriai szülinapi bulin. Kötelező ajándékot vinni. Vettem Bpen egy Rubik Kockát. Adtam Neki. Tökre örült. De sajnosa déliek nem tudnak gondolkozni. Azt hitte hogy rohadt könnyű rubikozni. Március óta lassan ez már 2,5 hónapja még mindig nem járt sikerrel. Mindenki kipróbálta  a kockát. Apja azt mondta hogy hülye találmány, nincs értelme sokat tekerni, anyja azt mondta nagyon hasznos a kézerősítéséhez. Tesóik és haverjai egymás piszkálják veszekedve hogy hol jobbra hol balra, hol le hol fel tekerni. Tiszta káosz!!! NAgyapja azt mondta hogy magyarok nagyon jól tudnak a legnehezebben gondolkozni ilyenre van szükség calabriaiaknak. De a legviccesebb hogy nagyija mindenáron elakarta venni a rubikot, mert agyrákot okozhat :D

Sokat szenvedett a guglin, megoldásokat akart kutatni, de olyan kusza van hogy megfajdult a szive. Igy ment 2,5 hónapon keresztül. Tegnapelőtt kaptam választ:

"FELADOM KÉRLEK SEGÍTS NEKEM, MERT KÜLÖNBEN ÍGY FOGOM MEGOLDANI!!!"
és hozzá csatolt egy képet is:

No comments: